DOSTĘPNY 2025
44 900PLN BRUTTO
Kove 800X Rally to najnowsza odsłona popularnej serii 800X, która wyróżnia się jeszcze bardziej offroadowym charakterem niż wersja 800X Pro. Dzięki zaawansowanemu, w pełni regulowanemu zawieszeniu i lekkiej konstrukcji o masie zaledwie 179 kg, motocykl ten oferuje doskonały stosunek mocy do masy, co przekłada się na wyjątkową zwinność i dynamikę jazdy w wymagającym terenie.
WYMIARY
SILNIK
NADWOZIE
Typ silnika
Chłodzony cieczą, rzędowy, dwucylindrowy, DOHC
Zawory
8 zaworów, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
88*65.7
Pojemność skokowa (cm³)
799
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
71/9000
Moc (KM)
97
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
80/7500
Układ zasilania
EFI
Sprawdzony silnik o pojemności 799 cm3 generuje moc 96,5 KM, co w połączeniu z niską masą motocykla zapewnia niezrównane osiągi. Wielkim atutem wersji 800X Rally jest ponadto w pełni regulowane zawieszenie (skok 270mm z przodu i 250mm z tyłu) i zwiększony do 29cm prześwit, który jednocześnie pozwolił podwyższyć wysokość kanapy do 890mm.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości